Kommende Projekte (Hilfe ist wilkommen….)

Bin immer auf der Suche nach Scans von Fotos, Urkunden und Zeitungsausschnitte für 3 Bücher an denen ich arbeite:

Regimentsgeschichte IR90

Kommandeure der 20. Infanterie Division

Deutsches Kreuz-Träger der 20. Infanterie Division 

Von manche Soldaten habe ich schon relativ viel da, aber es gibt mehrere von denen noch sehr wenig vorhanden ist. Freue mich deswegen sehr auf Hilfe und “Mitarbeiter” werde ich nicht vergessen wenn die Bücher fertig sind!! Listen von Soldaten die in die verschiedene Bücher vorgestellt werden können Sie sehen durch auf den Link zu drücken

 

I remain seaching for scans of photos, award documents, and newspaper clippings for 3 books I am working on:

Regimental history IR90

Commanders of 20th Infantery Division

German Cross-bearers of 20th Infantery Division

 

From many soldiers I already have relatively much material available, but there are several of whom there is very little there. Therefore I would be very pleased with all help I can get, and “contributors” won’t be forgotten when the books will become available!!

Lists of the soldiers that are presented in the different books can be after clicking on the links.

Start typing and press Enter to search